پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120016
ايران روي قهرماني جام ملت هاي آسيا را نخواهد ديد
تاریخ انتشار : 1393/10/09 09:33:19
نمایش : 1205
مربي پيشين تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: گفتمان کارلوس کي‌روش شبيه ايراني‌ها شده است و پاسخ‌هايي که به سؤالات مي‌دهد و همچنين واکنش‌هايي که به انتقادها دارد در شأن او نيست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم ملي فوتبال ايران در شرايطي شب گذشته راهي استراليا شد که علي کريمي به صورت غافلگيرکننده از ادامه همکاري با تيم ملي انصراف داد. اين در حالي است که کناره‌گيري کريمي همچنان موضوعي مبهم است و البته واکنش‌هاي متفاوتي را درپي داشته است.

امير حاج‌رضايي، مربي پيشين تيم ملي هم يکي از افرادي است که در اين خصوص به اظهارنظر پرداخت و البته در مورد شانس قهرماني ايران در جام ملت‌ها و مسائل مختلف ديگر صحبت کرد. مشروح اين گفت‌وگو در زير مي‌آيد:

آيا تيم ملي شانس قهرماني در جام‌ملت‌هاي ۲۰۱۵ آسيا را دارد؟
خير.

چرا؟
دلايلش روشن است. ما به مانند هميشه بازي‌هاي تدارکاتي خوبي نداشتيم و اردوهاي خوبي برگزار نکرديم. هيچ‌وقت بازيکنان را به‌صورت يکجا در اختيار نداشتيم و مشکلات ديگري هم وجود داشت. از طرفي کي‌روش هم وارد جنگ‌هاي رسانه‌اي شده که من اين جريان را زياد نمي‌پسندم. اين مسائل قطعاً مي‌تواند بر عملکرد تيم ملي تأثير داشته باشد.

منظورتان از جنگ رسانه‌اي چيست؟
اين طبيعي است که اگر هر فردي سرمربي تيم ملي شود برخي با او موافق نيستند. بعضي‌ها از روي غرض‌ورزي مخالفت مي‌کنند و بعضي‌ها آگاهانه اين کار را انجام مي‌دهند. کي‌روش در گذشته در مصاحبه‌هايش به مسائل کلي فوتبال ايران مي‌پرداخت ولي در حال حاضر نسبت به انتقادهاي ديگران خيلي سريع واکنش نشان مي‌دهد. گفتمان کي‌روش شبيه ايراني‌ها شده است و پاسخ‌هايي که به سؤالات مي‌دهد و همچنين واکنش‌هايي که به انتقادها دارد در شأن او نيست. کي‌روش مي‌تواند محترمانه جواب سؤال‌ها را بدهد تا ما هم بتوانيم از او بياموزيم. کي‌روش همين چند روز پيش گفته بود، کتابي که آقايان مي‌خوانند را من ۳۰ سال پيش خوانده‌ام. اين حرف‌ها فکر مي‌کنم چندان پسنديده نيست.

درمورد کناره‌گيري غافلگيرکننده علي کريمي از تيم ملي چه صحبتي داريد؟
هميشه کريمي را تحسين کرده‌ام، چون او در وجودش يک ياغي‌گري داشت و هميشه مي‌خواست اصولش را رعايت کند. او هيچ‌وقت آدم مطيعي نبود ولي درمورد کناره‌گيري‌اش نمي‌توانم قضاوت روشني داشته باشم. شايد نوشته‌اي که او در صفحه شخصي‌اش گذاشت، برخي چيزها را مشخص کند و حتماً کريمي به اين نتيجه رسيده که نمي‌تواند به تيم ملي کمک کند.

به نظر مي‌رسد، داستان اختلاف دستياران ايراني کي‌روش اين‌بار براي کريمي اتفاق افتاده است. نظر شما چيست؟
نمي‌توان اين موضوع را تأييد يا رد کرد. البته تفاوت کريمي اين است که مطمئناً او بالاتر از ديگر دستياران کي‌روش بوده است. سرمربي تيم ملي در مصاحبه‌هايش بارها تأکيد کرد که به کريمي علاقه دارد. علي هم در همان ابتدا اشتياق زيادي در تيم ملي داشت ولي حالا نمي‌دانم چه اتفاقاتي رخ داده است. من اين اتفاقات را نمي‌توانم هضم کنم. متأسفانه در فوتبال ايران تغييرات زياد شده و شفاف‌سازي هم صورت نمي‌گيرد.

بيشتر توضيح مي‌دهيد؟
شما مي‌بينيد که تعدادي از مسئولان فدراسيون برکنار شده‌اند يا استعفا داده‌اند، ولي درمورد اين موضوع شفاف‌سازي صورت نگرفت تا مردم همه چيز را به‌طور کامل بدانند.

در اين هفته‌ها شايعات مختلفي هم درمورد ابهامات مالي بين مسئولان فدراسيون فوتبال مطرح شد. در اين خصوص چه نظري داريد؟

اطلاعات من در حد همين خبرهايي است که در رسانه‌ها عنوان مي‌شود. اين موضوع يک مسئله حيثيتي است که بايد با شاهد و مدرک درموردش حرف زد. البته آقاي عابديني گفته که اسناد و مدارکي وجود دارد اما اگر اين شايعات صحت داشته باشد، واقعاً ديگر نمي‌توان راجع به اين فوتبال چيزي گفت.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html